Սեբաստացու օրեր

Այսօր ես ուզում եմ ներկայացնել <<Սեբաստացու օրեր>> մեր նախագիծը։ Գրեթե ամեն առարկայից մենք կատարել ենք նախագծեր,և դրանցից ամեն մեկը յուրովին էր։ Եկեք ծանոթանանք։ Ռուսաց լեզվի նախագիծն իմ ամենասիրելին էր,մենք պետք է ներկայացնեինք Մխիթար Սեբաստացու կյանքը՝ Мхитар Севастийский

Ահա հայոց լեզվի նախագիծը,որտեղ մենք պետք է գրեինք ներկայացված բաց թեմաներից մեկի վերնագրով շարադրություն՝ կրթահամալիրը սեբաստացու աչքերով ։

Մեր պատմության առարկայի,և ամենահետքրքիր նախագիծը <<Ո՞վ ենք մենք,որտեղի՞ց ենք>> ։ Այստեղ պետք է պատմեինք,թե որտեղից են գալիս մեր ճյուղերը՝ մեր արմատները ։

Հետաքրքիր գինու պատրաստման նախագիծը , և նույնքան հետաքրքիր ծառատունկը ։

Իսպաներեն լեզվից մեր հեշտ ու գեղեցիկ Me gusta mi colegio նախագիծը,որին ես մեծ հաճույքով մասնակցեցի՝սիրում եմ մեր քոլեջը ։

Եվս մեկ նախագիծ,որը կազմակերպել է ընկեր Նելլին դա դոշաբի պատրաստումն է,որը լինելու է երեքշաբթի օրը։ Կրկին քոլեջում ուսանողները հավաքվելու են վերնատանը,որպեսզի քննարկեն <<Ուրախ ավտոբուս>> ֆիլմը։ Դա տեղի կունենա երկուշաբթի օրը։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *