առաջադրանքներ

Շարունակեք կամ լրացրեք նախադասությունները։ 

Շարունակելով ճանապարհը՝ շուտով հասանք մի հեղեղատի, որը  իր մի տեսքով բոլորիս վախեցխեց

Ամենամռայլ թախիծն է պատում ինձ, երբ տեսնում եմ աշխարհի սոված երեխաներին։

Վայրի աղավնիների երամը անդունդից բարձրանում էր և թռչում էր դեպի լեռները։

Այդ տան շուրջը բազմագույն ծաղիկներ են աճում, որոնցով ես հիանում էի։

Իմ գաղտնիքը միայն ընկերոջս եմ հայտնել, որովհետև միակ վստահելի մարդն այս աշխարհում ինքն է։

Բայց այժմ, երբ ես էլ չեմ փնտրում նրա սերը, նա ինքն է փնտրում ինձ։

Մի րոպե կարծեցի, թե գցվում էի,  և զարմանում էի, որ չէի ընկնում։

Լճակը, որը գտնվում էր հպարտ լեռների միջև, իր աննման տեսքով կախարդում էր բոլորին։

Լեռները, որոնք դարեր շարունակ կանգուն էին , սուզվել էին կապույտ լռության մեջ։

Եթե նա հայրենի քաղաքում մնար, ուր գտնվում էր, ապա ճանաչված մարդ կդառնար։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *